tisdag 4 december 2012

Börjat leta klappar

Nu har jag äntligen kommit igång med årets julklappsjakt! Det är bara 20 dagar kvar till julafton och jag brukar normalt vara ute i god tid för att slippa stressen i slutet av månaden. Detta år har jag av någon underlig anledning som jag inte riktigt kan sätta fingret på, skjutit upp julklappsinköpen en längre tid. Men nu har jag köpt min första julklapp och det känns bra. ;)

Hittade en trevlig shoppingsajt som är smidig att använda när man skall handla kläder på webben. Hittade ett par butiker som jag inte kände till sedan tidigare och fann dessutom  ett par användbara rabattkoder som gav mig lite lägre pris.

Däremot var presenttipsen inget att lägga under granen i mitt tycke, men det är väl en smaksak kanske. Personligen tycker jag många av klapparna känns billiga och tråkiga. Jag menar vem vill egentligen hitta boken om Zlatan i julpaketet? Intet ont om Zlatan, men han bör hålla sig till fotbollen.

Själv hade jag nog tur som hittade ett par vackra present-artiklar i guldfynds webbutik. Ett par vackra örhängen och ett matchande armband. Hoppas nu bara presenterna uppskattas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar